Camisa de viernes

0:52


Spanish~English
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Poooor fin es viernes! Lo que más rabia me da es que haga un día buenísimo y no poder ir a la playa porque tengo que estudiar.

Hablando de camisas, hoy os traigo un estilo super cómodo y chic (esque las camisas siempre dan ese toque jejej). Aprovecho que no hace demasiado frio para llevar espe kimono que me encanta, negro y blanco. La camisa es azul clarita casi blanca, un color así combination con casi todo. Las botas son unas Martens, llevaba mucho tiempo queriendo ponerlas, et voilà!





Espero que os haya gustaron, dejade un comentario, un like suscribiros... lo que queráis! No os perdáis las noticias del concurso, sigue el insta para tener la información antes que madie!

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Friiiiiday! What makes me angry today is the fact that is going to be soooo sunny and hot this weekend, but I can't go to the beach because I have to study (lucky me).

Talking about shirts, today I wear a very comfortable and chic look (shirts are always that way). Due to the hot, I came wear my white and black kimono (I looove it). My shirt is a very very light blue, a colour that matches almost everything. The boots are Martens, and it's been so long that I wanted to wear them, etc voilà!

I wish you've liked it, leave a comment, subscribe, or like it! Don't miss the news about the contest and follow me on instagram to get the information sooner than everybody!


You Might Also Like

0 comentarios

Popular Posts

Flickr Images